به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد، با مذاکرات و پیگیری انجام شده با سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، یک دستگاه ماشین آتش نشانی ایسوزو18 تنی به ناوگان آتش نشانی و خدمات ایمنی اضافه گردید.

لازم به ذکر است جهت خرید این خودرو 100 میلیون تومان توسط شهرداری میبد و مابقی آن بالغ بر 300 میلیون تومان توسط سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور پرداخت گردید.

گفتنی است با هدف، مقابله با هرگونه حادثه احتمالی در شرایط بحرانی و نجات شهروندان در مواجهه با حوادث، این دستگاه خودرو آتش‌نشانی با تجهیزات کامل ایمنی به ناوگان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اضافه شد.