کاشت گلهای بهاری در سطح شهر آغاز شد - شهرداری میبد
منتشر شده 7:29 1395/12/17
5351 بازدید
کاشت گلهای بهاری در سطح شهر آغاز شد
با توجه به نزدیک شدن به فصل بهار، کاشت انواع گلهای بهاری در باغچه های سطح شهر در دستور کار قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد، با توجه به نزدیک شدن به فصل بهار، کاشت انواع گلهای بهاری در باغچه های سطح شهر در دستور کار قرار گرفت.
گفتنی است کاشت انواع گلهای بهاری به منظور افزایش زیبایی بصیری شهر و همچنین ارتقای آرامش روانی همشهریان، توسط واحد فضای سبز این شهرداری انجام شد.
لازم به ذکر تا کنون کاشت گلها در میادین بیت العباس، جانباز، ابوالفضلی مهرجرد، مثلثی پارک فلسطین و ... انجام شده و کاشت گل در بقیه میادین تا زمان باقی مانده به عید نوروز انجام خواهد شد.