نوبخت بابائیان، سرپرست شهرداری میبد در پیامی میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) و روز اکرام را به مردم شهر میبد تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است :

امروز روز «وَ سجیّتکم الکَرَم» است. امروز روز « عادَتکُمُ الاِحْسان »است. امروزه در تقویم رسمی کشورمان سالروز تولد امام حسن مجتبی (ع) به عنوان روز اکرام نامگذاری شده تا مسلمانان و پیروان واقعی آن حضرت با الهام از مقتدای خود که الگویی از کرامت وبخشندگی بود، دست نیاز ایتام و نیازمندان را گرفته و در حد وسع و توان خود به کمک فقرا بشتابند.

آنان که عنان مرکب دل را به دست این خاندان سپرده‏ اند، هماره به محرومان لبخند می‏زنند و بر چشم‏های منتظرشان سفره می‏گسترانند.

احسان و نیکوکاری، از زیباترین صفات و پرشکوه‏ترین جلوه‏های انسانیت است و این احسان، در اوج ظهور خود و در بالاترین درجه خود، به شکل ایثار ظاهر می‏شود.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، روز ایثار، روز احسان، روز پانزده رمضان، میلاد اختر تابناک امامت، حضرت امام حسن مجتبی(ع) را به همه شهروندان شریف میبد تبریک عرض می کنم.

نوبخت بابائیان

سرپرست شهرداری میبد