پیام تسلیت شهردار میبد به مناسبت شهادت حضرت علی (ع) - شهرداری میبد
پیام تسلیت شهردار میبد به مناسبت شهادت حضرت علی (ع)
مهندس نقیبی زاده شهردار میبد طي پيامي شهادت مظلومانه حضرت علي(ع) اولين پيشواي شيعيان را تسليت گفت.
در اين پيام آمده است:
فزت و رب الکعبه
لیالی قدر علاوه بر آیین و فضایلی خاص، همواره یادآور مظلومیتی بزرگ برای والاترین جایگاه اسلام ناب محمدی(ص) در دل تاریخ است.
اینک که در شبهای پر برکت قدر بار دیگر توفیق عبادت و بندگی و بهرهگیری از معنویات خوان گسترده الهی نصیب همه بندگان شده، با یاد بزرگمرد تاریخ، علی (ع) زیر باران رحمت «لیله القدر «میایستیم تا جانهایمان تطهیر شود و شاید به مضمون قدر که میگویند از هزار ماه برتر است دستیابیم گرچه ما را بر عظمت و شناسایی آن راهی نیست. ان شاء الله فیوضات این ایام توشه راهی باشد برای عموم همشهریان.
اینجانب ضمن آرزوی توفیق بهره مندی از عنایات و الطاف ویژه حضرت حق برای مردم ولایتمدارشهر میبد در ماه مبارک رمضان و لیالی قدر، سالروز شهادت حضرت علی ابن ابی طالب(ع) را به پیشگاه امام زمان (عج) و نایب برحقش ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای و عاشقان و سوگواران آن حضرت تسلیت میگویم.
سیدعلی نقیبی زاده
شهردار میبد