به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد، شهردار میبد طی پیامی به جناب آقای دکتر حسین دهقانی درگذشت عموی بزرگوارشان را تسلیت گفت. متن این پیام بدین شرح است:
"
انالله و انا الیه راجعون
جناب آقای دکتر حسین دهقانی
ریاست محترم دادگستری شهرستان میبد
در غم از دست دادن عزیزان و به سوگ نشستن صبری عظیم میخواهد و بایست در برابر تقدیر حضرت پروردگار راه تسلیم و رضا اختیار نمود. این ماتم جانگداز را به جنابعالی و خانواده محترمتان تسلیت عرض مینمایم و برای بازماندگان صبر و اجر و برای آن مرحوم مغفور، علو درجات طلب را میکنم.
سید علی نقیبی زاده میبدی
شهردار میبد
"