شهردار میبد با صدور پیامی درگذشت روحانی وارسته آیت الله حجتی رکن آبادی را تسلیت گفت متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ ءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَةِ.
انا لله و انا الیه راجعون
خبر درگذشت روحانی وارسته حضرت آیت الله شیخ حسن حجتی رکن آبادی را که عمر گرانبهای خود را صرف تهذیب نفس ، خدمت به دین و ترویج فرهنگ اسلامی نمود، موجب تأثر و تألم فراوان گردید.
این روحانی خدوم و اخلاق مدار سالیان طولانی از عمر پر برکت خود را در مسیر پاسداشت حریم ولایت و فرهنگ علوی صرف کرد، و منشأ خدمات فرهنگی و اجتماعی فراوانی بود که ثمرات آن در جامعه ماندگار و در آخرت، ذخیره پربار خواهد بود.
فقدان این پیر فرزانه و عالم وارسته که در طول عمر پر برکت خود همواره در مدارحق و حقیقت قرار داشت ضایعه‌ای اسفبار و ثلمه‌ای جبران‌ناپذیر برای حوزه های علمیه و شهرستان میبد است.
اینجانب ضمن ابراز تاسف، فقدان این روحانی مجاهد را به حوزه های معزز علمیه، جامعه روحانیت شهرستان، بیت مکرم ایشان و همه علاقمندان به این عالم تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزدمنان علو درجات و غفران واسعه برای آن فقید سعید و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان محترم مسالت دارم.
محمود اسد زاده شهردار میبد