به گزارش واحد روابط عمومی شهرداری میبد، مهندس مجید بهارستانی شهردار میبد با صدور پیامی فرخنده میلاد ختمی مرتبت، حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق(ع) را به مردم شریف شهر میبد تبریک گفت.

بسمه تعالی

حضرت محمد(ص) پیام آور صلح، دوستی، مودت و مهربانی بود و کلامش اعجاز عشق و وجود پربرکتش بهانه آفرینش، رسالتش پیامبر اعظم(ص) دعوت به پرستش خدای واحد و پیامش از جنس نور، که می توان با آن از دنیای تاریک جهل و ظلم و عداوت گذشت و به گلستان همدلی و هم رایی رسید.

اینجانب هفته وحدت و خجسته زاد روز رسول مهربانی و عزت، مبشر آگاهی و حکمت، پرچمدار عدالت و برابری حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص)،و ولادت فرخنده پیشوای صالحین و صادقین حضرت امام جعفر صادق(ع) به ویژه مردم شریف شهر میبد تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

مجید بهارستانی

 شهردار میبد