پیام تبریک شهردار به مناسبت روز خبرنگار - شهرداری میبد
پیام تبریک شهردار به مناسبت روز خبرنگار
بسمه تعالی
هفدهم مرداد که به یادمان شهادت مظلومانه محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ،"روز خبرنگار" نامیده شده است، یادآور مجاهدتهای زنان و مردانی حقیقت طلب است که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ " آگاهی بخشی" را بر دوش کشیده و خاضعانه و بی ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده اند.
طلایه داران این سلسله راهیان وادی آگاهی و نیک اندیشی، مجاهدانی هستند که در نگارش خبر از جوهر جان خویش مرکّب ساختند و در سپهر شهادت و ایثار، ستارگانی جاوید شدند.
ضمن گرامی داشت یاد وخاطره ی شهیدان والامقام عرصه ی آگاهی و امید، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه وخبرنگاران متعهد، امین و دلسوز تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
محمدحسین هدائی
شهردار میبد