بسمه تعالی

هفدهم مرداد که به یادمان شهادت مظلومانه محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ،"روز خبرنگار" نامیده شده است، یادآور مجاهدتهای زنان و مردانی حقیقت طلب است که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ " آگاهی بخشی" را بر دوش کشیده و  خاضعانه و بی ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده اند.

طلایه داران این سلسله  راهیان وادی آگاهی و نیک اندیشی، مجاهدانی هستند که در نگارش خبر از جوهر جان خویش مرکّب ساختند و  در سپهر شهادت و ایثار، ستارگانی جاوید شدند.

ضمن گرامی داشت یاد وخاطره ی شهیدان والامقام عرصه ی آگاهی و امید، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه وخبرنگاران متعهد، امین و دلسوز تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

 

                                                                                                                                                                       محمدحسین هدائی

                                                                                                                                                                           شهردار میبد