به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد به درخواست مدیر دبستان شاهد شهر میبد، جمعی از دانش آموزان آن آموزشگاه در دفتر کار هدائی شهردار میبد حضور پیدا کردند و با ایشان در مورد پاره ای از مسائل و مشکلات شهر خود گفتگو نمودند.

گفتنی است مهمترین دغدغه این نونهالان نحوه جمع آوری زباله های سطح شهر و حفاظت از محیط زیست بود.در پایان شهردار میبد نیز از آنها به دلیل پیگیری اینگونه مسائل تقدیر و تشکر و عکس یادگاری گرفتند.