به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد،  در این دورهمی جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهر که زمانی بسیار فعال بودند و اکنون نیز تجربه و نمونه کارهای ارزشمند آنها روشنای راه علاقمندان به حوزه خبر و رسانه است ، حضور داشتند.

نشست با معرفی و صحبت هر یک از خبرنگاران شروع شد و با طرح مسائل مختلفی و خاطراتی از گذشته ادامه یافت.

علی رغم اینکه قرار گذاشته بودند این نشست به دور از طرح مسائل مرتبط به مسائل شهری و شهروندی و در راستای گذراندن شبی خاطره انگیز با بیان خاطرات خبرنگاری بگذرد ، مسائل شهروندی از جمله مسائل مرتبط با ساخت و سازهای غیر مجاز و ساماندهی معابر مطرح شد.

قرار شد نشست خبری در آینده برای پاسخگویی به سوالات خبرنگاران و شهروندان گرامی برگزار شود.

در پایان این دورهمی صمیمانه با اهدای لوح تقدیر به خبرنگاران و مدیران جراید شهرمیبد از تلاش های ارزنده آنان در عرصه اطلاع رسانی و بیان انتقادات و طرح مسائل و مشکلات شهری قدردانی شد