به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد،  فلاح مسئول اجرائیات شهرداری در خصوص تصرف حریم رودخانه های میبد گفت: در سال های اخیر برخی از افراد اقدام به پر نمودن رودخانه ها و تصرف این مکان ها کردند، که با توجه به کاربری رودخانه ها از سالیان گذشته، برای شهر حائز اهمیت بوده است.

وی افزود: جهت پیگیری و حفظ حریم رودخانه ها، شهرداری میبد از کارشناسان آب منطقه ای استان جهت بازدید از رودخانه ها دعوت به عمل آورد و با حضور 2نفر از کارشناسان آب منطقه ای، بازدیدی از محل های صورت گرفت.

فلاح از بررسی و شناسایی متصرفین و متخلفین و برخورد با آنها خبر داد.