به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد به مناسبت هفتم مهرماه، مانور خودروهای آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری در سطح شهر میبد برگزار گردید.

نیروهای آتش‌نشان ضمن حضور در گلزار شهدای گمنام امامزاده میرشمس‌الحق و همچنین نثار گل به مرقد نماینده فقید شهرستان میبد در مجلس شورای اسلامی حجت‌الاسلام یحیی‌زاده، با حضور بر سر آرامگاه امام جمعه فقید شهرستان میبد آیت‌الله اعرافی(ره) جهت ارائه خدمات ایمنی به شهروندان در اسرع وقت و با تمام توان و با ایثار و از خودگذشتگی تجدید میثاق کردند.

لازم به ذکر است شهرداری میبد با داشتن سه ایستگاه آتش‌نشانی و 27 نفر پرسنل، شش خودرو سنگین و دو خودروی سبک امداد و نجات از نظر استانداردهای ایمنی و ارائه خدمات جایگاه دوم را در سطح استان یزد دارد.