به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد، با توجه به حوادث و مشکلات پیش آمده برای دو نفر از پرسنل این شهرداری، اسدزاده شهردار میبد با عیادت از آنها، از نزدیک در جریان شرایط درمان و بهبودی حاصل شده آنها قرار گرفت.