به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد، این شهرداری در نظر دارد جهت رعایت بهداشت عمومی و حفظ سرمایه های ملی قابل بازیافت و حفظ محیط زیست طرح تفکیک زباله در مبدأ را اجرا نماید.

مهندس بهارستانی شهردار میبد در خصوص این طرح گفت: زباله، طلای کثیفی است که اگر به درستی مدیریت شود، بسیاری از مشکلات زیست محیطی کاسته می شود و در راستای حفظ سرمایه های قابل بازیافت این طرح بزودی در سطح شهر اجرا می شود.

وی با بیان اینکه تفکیک زباله های خشک و تر نیاز به فرهنگ سازی دارد، افزود: بزودی اطلاع رسانی و آگاهی در خصوص نحوی مدیریت و تفکیک زباله های خشک و تر در مبدأ در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت تا شهروندان بتوانند زباله‌ها را از درب منازل مدیریت کنند و شهری زیبا و پاکیزه‌تر داشته باشیم.

مهندس بهارستانی در پایان عنوان کرد: انتظار می‌رود شهروندان در راستای حفظ محیط‌ زیست، تفکیک زباله از مبدأ را جدی گرفته و با کارکنان شهرداری همکاری لازم را انجام دهند که موفقیت این طرح در گروی همکاری شهروندان گرامی با مامورین شهرداری خواهد بود.