به گزارش روابط عمومی شهرداری، در این بازدید فلاح فرماندار، هدائی شهردار، غفوری مسئول بسیج ادارات، دهقانی مسئول بنیاد شهید و تعدادی از پرسنل شهرداری در منزل فرزند شهید تقی زاده حضور یافتند.
در این ملاقات صمیمی فلاح ضمن تقدیر و تشکر از خانواده شهدا گفت: شما یادگاران شهدا هستید و برای ما جایگاه خاص و ممتازی دارید.
وی در ادامه خصایص و امتیازات ویژه شهدا را برشمرد و افزود: شهدا با نگاه خیری به جبهه جنگ رفتند. آن موقع بحث دفاع از ناموس و کشور و مرز و بوم مان بود و آنها مشتاقانه به سمت شهادت می شتافتند. امروزه اگر شهدا می بودند مطمئناً با ما فرق داشتند و امیدواریم بتوانیم راه شهدا را ادامه بدهیم.

لازم به ذکر است شهید تقی زاده در سال 65 به درجه رفیع شهادت نائل شد.