دیدار مدیران شهری با فعالین حوزه گردشگری در شهرستان - شهرداری میبد
منتشر شده 11:53 1400/7/12
291 بازدید
به مناسبت گرامیداشت هفته گردشگری
دیدار مدیران شهری با فعالین حوزه گردشگری در شهرستان
به مناسبت گرامیداشت هفته گردشگری، دیدار دوستانه ای علیرضا نقوی شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر میبد و ذوالفقاری مسئول میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان با فعالین حوزه گردشگری در شاه عباسی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد، شب گذشته به مناسبت گرامیداشت هفته گردشگری، دیدار دوستانه ای علیرضا نقوی شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر میبد و ذوالفقاری مسئول میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان با فعالین حوزه گردشگری در شاه عباسی برگزار شد.
گفتنی است در این دیدار، فعالین حوزه ضمن بیان مشکلات موجود این حوزه خواستار همراهی بیشتر مسئولین مرتبط در راستای بیرون رفت از رکود این صنعت و ایجاد بستری جهت رونق اقتصاد گردشگری شدند.