حضور شهردار در مراسم سوگواری حضرت زهرا(س) - شهرداری میبد
منتشر شده 12:46 1396/11/11
4618 بازدید
حضور شهردار در مراسم سوگواری حضرت زهرا(س)
صبح امروز اسدزاده شهردار میبد در مراسم سوگواری حضرت زهرا(س) که همراه با مسابقه طبخ حلوای نذری به نیابت از آن حضرت در امامزاده میرشمس الحق برگزار شد حضور یافت.
به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد، صبح امروز اسدزاده شهردار میبد در مراسم سوگواری حضرت زهرا(س) که همراه با مسابقه طبخ حلوای نذری به نیابت از آن حضرت در امامزاده میرشمس الحق برگزار شد حضور یافت.
گفتنی است این برنامه به همت حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا(س) برگزار شد.