به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد، جلسه پرسش و پاسخ با حضور علی اکبر میرزایی پور رئیس شعبه نهم دادگاه تجدید نظر استان یزد و مدیران واحدهای اداری شهرداری میبد، در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد.

گفتنی است این جلسه به درخواست شهردار میبد با موضوع بررسی مسائل و قوانین و مقررات شهری صورت گرفت که ضمن گفت و گو و تبادل نظر در خصوص چگونگی پیشگیری از وقوع تخلف در صدور پروانه ساختمان بر تغییر کابری اراضی و اجرای دقیق طرح تفصیلی و برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز در سطح شهر تاکید گردید.

لازم به ذکر است میرزایی‌پور رئیس سابق سازمان بازرسی استان و رئیس شعبه نهم دادگاه تجدیدنظر می باشد.