به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد، شب گذشته جشن بزرگ علمداران حسینی در مصلای بزرگ آیت الله اعرافی(ره) برگزار شد.

گفتنی است این جشن به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر میبد، فرهنگی، اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج میبد به مدت 2 شب در این مکان برگزار می شود.