عصر دیروز جلسه ای تحت عنوان تجلیل از عوامل جشن شاهپرکها توسط فلاح فرماندار میبد،هدائی شهردار میبد رئیس آموزش پرورش،رئیس اداره بهزیستی برگزار شد. طی این مراسم با اهداء لوح تقدیر به دلیل برنامه ریزی خوب و دقیق این عزیزان که عمدتا جوان بودند تجلیل شد.