به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد، مجید بهارستانی در مراسم تجليل از جانبازان شاغل و بازنشسته در شهرداری طی سخنانی اظهار داشت: جانبازان در جبهه نبرد دشمن با ایران اسلامی با اهدای بخشی از اعضای بدن خویش عامل آرامش هموطنان و آسایش همنوعان خود شدند.

 

وی افزود: جانبازان با اخلاص بخشي از اعضای بدن خود را هديه جانان كردند تا ما در كنار خانواده خود با آسايش و آرامش زندگی كنيم.

 

بهارستانی اظهار داشت: پيام شهدا و جانبازان اين بود که با ايثار و از خودگذشتگی برای رضایت خداوند متعال در خدمت مردم عزیز باید بود.

 

شهردار میبد با اشاره به اينكه جایگاه جانبازی بسيار عظيم است، تصريح كرد: مقام جانبازی در نزد پروردگار متعال بسیار رفیع است که برای رسیدن به آن باید ویژگی لازم را کسب نمود.

 

در این دیدار شهردار میبد از۱۴ جانباز شاغل و بازنشسته شهرداری تجليل نمود