به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد، روز گذشته حسین فلاح فرماندار و اسدزاده شهردار میبد به همراه جمعی از مسئولان و کارشناسان ادارات این شهرستان از کارخانه تولید شیشه اردکان بازدید کردند.

در این بازدید مسئولان و کارشناسان از نزدیک با روند تولید محصولات این واحد صنعتی آشنا شده و درانتهای بازدید به سؤالات مطرح شده در خصوص آلودگی این صنعت پاسخ داده شد.

لازم به ذکر است کارخانه شیشه اردکان بزرگ‌ترین کارخانه تولید شیشه در خاورمیانه است.