از 3 کارگر نمونه شهرداری تقدیر شد - شهرداری میبد
منتشر شده 12:23 1396/2/11
7413 بازدید
از 3 کارگر نمونه شهرداری تقدیر شد
ظهر امروز به مناسبت روز جهانی کار و کارگر، مهندس بهارستانی از 3 کارگر نمونه تقدیر و تشکر کرد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد، ظهر امروز به مناسبت روز جهانی کار و کارگر، مهندس بهارستانی از 3 کارگر نمونه تقدیر و تشکر کرد.
مهندس بهارستانی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبانه روزی تمام کارگران شهرداری عنوان کرد: تکریم کارگران عزیز وظیفه تک تک ما می باشد و این بزرگواران که ما را در ساختن شهری آباد با دستان پینه بسته خود یاری می کنند باید تشکر کرد.
در ادامه این برنامه مهندس بهارستانی با اهدای لوح تقدیر از زحمات آنها تقدیر و تشکر نمود.