به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد، مجید بهارستانی با اعلام این خبر افزود: در محدوده پل زیرگذر معلم، هنگام بارندگی‌های شدید به دلیل سرازیر شدن رواناب‌ها از مسیر بلوار بسیج و شهرک شهدا، با تجمع آب مواجه شدیم که مشکلاتی برای تردد شهروندان ایجاد می کرد.
وی افزود: تیم‌های حوزه خدمات شهری و آتش نشانی در دقایق اولیه با حضور در این موقعیت با انجام اقدامات به موقع در زمان بارندگی، مشکل آبگرفتگی پل معلم را برطرف نمودند.
شهردار میبد از شهروندان درخواست کرد در هنگام بارندگی‌های شدید، قبل از تخلیه رواناب از تردد در مسیرهایی که تجمع آب وجود دارد، خودداری کنند و حتی المقدور برای دور ماندن از مشکلات ناشی از آبگرفتگی معابر به جز انجام کارهای ضروری در سطح شهر تردد نکنند.