به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد، با حضور مجید بهارستانی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر میبد و جمعی از مسئولین شهری تعدادی از تمثال شهدا در مسیر بلوار سنتو نصب گردید.

شهردار میبد در خصوص بازسازی و تعمیر تمثال شهدای میبد اظهار داشت: وجود تمثال شهدا در مسیر اصلی شهر میبد جلوه‌ای از ایثار و الگوهای صحیح برای همگان است و با توجه به مستهلاک شدن تمثال شهدا براثر بارندگی‌ها، بادهای فصلی و نفوذ آب و تابش نور آفتاب، بازسازی و تعمیر تمثال شهدای گرانقدر میبد در دستور کار قرار گرفت.

بهارستانی در ادامه افزود: امروز با حضور اعضای شورای اسلامی شهر میبد و جمعی از مسئولین، نصب تعدادی از تمثال‌های انجام گردید و با اتمام فرایند تعمیر و بازسازی سایر تمثال‌ها به زودی شاهد نصب بقیه تمثال‌ها در همین مسیر خواهیم بود.