آسمان میبد در شب 22 بهمن نورافشانی شد - شهرداری میبد
منتشر شده 8:45 1393/11/22
5873 بازدید
آسمان میبد در شب 22 بهمن نورافشانی شد
مراسم نورافشانی و فریاد بانگ الله اکبر در صحن کهن دژ نارین قلعه با حضور هزاران نفری میبدی ها برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد، امشب ساعت ۲۱ همزمان با دیگر نقاط کشور مردم شهرستان میبد با حضور در صحن نارین قلعه شاهد نورافشانی آسمان میبد به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بودند.
همچنین حضار راس ساعت 21 بانگ الله اکبر را فریاد زدند و برای حضور در راهپیمایی فردا اعلام آمادگی کردند.
گفتنی است این مراسم توسط شهرداری و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان میبد به اجرا در آمد.