آزادسازی دو ملک در خیابان امام خامنه ای انجام شد - شهرداری میبد
منتشر شده 11:07 1395/12/14
4437 بازدید
آزادسازی دو ملک در خیابان امام خامنه ای انجام شد
باتوجه به اینکه رفع مشکلات ترافیکی یکی از دغدغه های مدیریت شهری است، با پیگیری واحد املاک شهرداری، تملک این دو ملک و آزادسازی مسیر در خیابان امام خامنه ای، به همت واحد خدمات شهری و املاک شهرداری صورت گرفت.
به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد، روز جمعه تخریب و آزادسازی دو ملک در خیابان امام خامنه ای انجام شد.
گفتنی است باتوجه به اینکه رفع مشکلات ترافیکی یکی از دغدغه های مدیریت شهری است، با پیگیری واحد املاک شهرداری، تملک این دو ملک و آزادسازی مسیر در خیابان امام خامنه ای، به همت واحد خدمات شهری و املاک شهرداری صورت گرفت.
لازم به ذکر است عملیات آزادسازی مسیر به مساحت 143 متر مربع و با هزینه ای بالغ بر 157 میلیون تومان که بصورت خدمات به مالک داده می شود، صورت گرفت.