به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد، هدائی شهردار میبد طی پیام این میلاد فرخنده را به مردم میبد تبریک گفت.متن پیام به شرح ذیل می باشد:
 

بسمه تعالی


امام هادي (ع) مي فرمايند:

هرکس بذر خوبی بکارد، شادمانی درو می کند.

15 ذی الحجه مصادف با سال روز ولادت امام هادی(ع)، امام پاکی و روشنایی، ستاره ‏ی راهنمای بشریت و گنجینه‏ ی ارزشمند کرامت و فضیلت است.

اینجانب این میلاد با سعادت را خدمت مردم شریف میبد تبریک و تهنیت عرض نموده و زندگی سراسر شادمانی را برایشان آرزو می نمایم.
 

                                                                                                                                                                           محمدحسین هدائی

                                                                                                                                                                                  شهردار میبد