درپی به پایان رسیدن دوره خدمت ارزنده مهندس محمدحسین هدایی از سمت شهردا میبد ، آیت الله اعرافی در پیامی از خدمات  ارزنده ایشان تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش میبدآدینه ، متن پیام آیت الله اعرافی به این شرح است :

بسمه تعالی

جناب مستطاب آقای مهندس محمدحسین هدایی دام توفیقه

باسلام و تحیت

اینک که یک دوره از خدمت ارزنده جنابعالی در سمت شهردار میبد ، به پایان رسیده است ، وظیفه می دانم صمیمانه از مجاهدت و خدمات مجدانه جنابعالی و همکاران ارجمندتان و نیز همسر بزرگوارتان تقدیر و تشکر نمایم.

برای شما و خانواده گرامی و والد معظم سلامت و سعادت و توفیق روزافزون مسألت می نمایم و امیدوارم همچنان در خدمت نظام اسلامی و مردم عزیز باشید و میبد هم از شما بهره برد.

باسپاس و پوزش

علیرضا اعرافی

۶-۳-۱۳۹۴