به گزارش روابط عمومی شهرداری شهر جهانی زیلو، علیرضا نقوی شهردار میبد با صدور پیامی شهادت تعدادی از هموطنانمان و حافظان مرزهای کشور را در حادثه تروریستی زاهدان تسلیت گفت. در متن این پیام آمده است:

بسم رب الشهداءِ و الصِّدیقین

ما زنده برآنیم که آرام نگیریم

موجیم که آسودگی ما عدم ماست

اقدام جنایتکارانه عناصر کوردل حادثه تروریستی زاهدان که به شهادت شجاع‌دلان امنیت کشور انجامیدنشانه عجز و ناتوانی و حقارت دشمنان در برابر ملت شریف ایران اسلامی است. شهادت عزیزانی که پس از ماه‌ها ماموریت دشوار در حال بازگشت به سوی خانواده‌های چشم انتظار خود بودند، ملت بزرگوار ایران را داغدار کرد.

معاونین، مدیران و کارکنان شهرداری میبد این فقدان جانسوز را به خانواده و بازماندگان عزیز آنان و ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌کنند و برای شهدای این حادثه علو درجات و برای مجروحین شفای عاجل مسالت دارند.

علیرضا نقوی

شهردار میبد