به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد، سیدعلی نقیبی زاده شهردار میبد طی پیامی به فلاح فرماندار میبد درگذشت همسر خواهرش را تسلیت گفت.

کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام 

جناب آقا حسین فلاح اندوه بی پایان ما از این واقعه دردناک قابل وصف نیست مصیبت وارده به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض مینمایم.

در غم از دست دادن عزیزان به سوگ نشستن صبری عظیم میخواهد ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست. این ماتم جانگداز را به، خانواده محترم تان صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیز سفرکرده علو درجات طلب می‌کنم.

سید علی نقیبی زاده

شهردار میبد