پیام تبریک شهردار میبد به مناسبت هفته دولت - Meybod Municipality
پیام تبریک شهردار میبد به مناسبت هفته دولت
سید علی نقیبی زاده شهردار میبد هفته دولت را برهمه دولت مردان خدوم وخدمتگزاران جمهوري اسلامي ايران تبريك گفت.
متن اين پيام به شرح زير است:
گرامی می داریم یاد و خاطره دولتمردانی را که با قطره قطره خونشان نهال انقلاب اسلامی را آبیاری کردند تا امروز همگان به درخت ستبر و عظیم و پر ثمر انقلاب اسلامی ببالیم.
بزرگداشت هفته دولت، پاسداشت خدمات ماندگار خادمینی است که در فرهنگ غنی ایرانی – اسلامی ایشان «عبادت به جز خدمت خلق نیست» و چه زیبا می توان شهیدان گرانقدر رجائی و باهنر را مصداق عینی این مجاهدت مومنانه در دهه های اخیر یافت.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداي والامقام دولت و بويژه شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد و بويژه كارمندان و كارگزاران دولت در شهرستان میبد تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمانهای بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام عظمای ولايت حضرت خامنه ای (مد ظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.
سید علی نقیبی زاده میبدی
شهردار میبد