به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد، نوبخت باباییان سرپرست شهرداری میبد در پیامی میلاد منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) را تبریک گفت.

درمتن پیام بابائیان آمده است:

نیمه شعبان المعظم، سالروز ولادت با سعادت دوازدهمین اختر درخشان سپهر امامت و ولایت، خاتم الاوصیاء، مفخر الاولیاء، حضرت مهدی موعود(عج) است که انسانیت، ظهور او را به انتظار نشسته و عدالت برای پای‌بوسی قدمش لحظه شماری می‌کند.

اینجانب، میلاد مسعود‌ یگانه‌ منجی عالم بشریت‌، حضرت ولی‌عصر (ارواحنا له الفداه) و همچنین روز سربازان گمنام امام زمان(عج) را به همه مسلمین جهان و مردم شریف میبد و سربازان گمنام آن حضرت که بدون تردید در تأمین امنیت و آرامش ایران اسلامی سهم بسزایی دارند و همواره با درایت و هوشمندی، از آرمان های والای نظام و انقلاب دفاع می کنند تبریک و تهنیت عرض نموده، و از خداوند سبحان‌ تعجیل‌ در فرج‌ مبارک‌ آن‌ حضرت‌، عزت‌ و اقتدار روز افزون‌ نظام‌ جمهوری‌ اسلامی‌ ایران‌ و پیروزی‌ مستضعفین‌ عالم‌ و نابودی‌ دشمنان‌ اسلام‌ را مسئلت‌ می‌نمایم.

نوبخت باباییان

سرپرست شهرداری میبد