در پی مصیبت و تألم وارده به خانم مرادی مسئول روابط عمومی شهرداری میبد، مهندس نقیبی‌زاده شهردار میبد ضمن صدور پیام تسلیت، برای وی و سایر بازماندگان، صبر و اجر جزیل خواستار شد.

متن پیام به این شرح است:

"

انالله و انا الیه راجعون

سرکارخانم مرادی

اینجانب مصیبت و اندوهی را که بر شما و خانواده محترمتان وارد شده را تسلیت عرض نموده و مراتب همدردی، تألم و تأثر خود و همکاران در مجموعه شهرداری را اعلام می‌دارم. از خداوند متعال علو درجات را برای آن مرحومه مغفوره و صبر و شکیبایی برای جنابعالی و سایر بازماندگان مسئلت دارم.

سیدعلی نقیبی‌زاده میبدی

شهردار میبد

"