به گزارش روابط عمومی شهرداری، طرح جمع آوری کاشی های کاشی فروشی های ورودی میبد اجرا شد.

طی چند مرحله اخطار شفاهی و کتبی به صاحبان کاشی فروشی های ورودی شهر و اتمام مهلت یک هفته ای آنها، شهرداری میبد ساعت 11 تا 1 نیمه شب جمع آوری کاشی های  داخل پیاده رو را آغاز کرد.

محسن فلاح، مسئول اجرائیات شهرداری گفت: با صاحبان این 4 مغازه به دلیل سد معبر و بر هم زدن چهره ی شهر برخورد شد.

وی در ادامه افزود: بر اساس ماده 45-46 آیین نامه ی مالی شهرداری، پیاده رو های سطح شهر، جزء اموال عمومی و متعلق به شهرداری می باشد و به استناد ماده ی 690 از قانون مجازات اسلامی با متخلفین مطابق قانون عمل می شود.