به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد، طی اقدامی در جهت حفظ و نگهداری صحیح فضای سبز بزرگراه آیت الله حایری میبدی(ره)، لوله گذاری آب فضای سبز از محل چاه آبی در آن منطقه متعلق به شهرداری آغاز شده است و امید می رود طی چند روز آینده کل عملیات لوله‌گذاری به پایان برسد.

گفتنی است طول حفاری و لوله گذاری این مسیر بیش از 5 کیلومتر می باشد که می‌تواند نقش به سزایی در امر آبیاری درختان فضای سبز این نقطه از شهر داشته باشد. شهردار میبد گفت در جریان خشکسالی سالهای اخیر صدمات زیادی به درختان این مسیر از میبد وارد شده است که انتظار داریم هر چه سریعتر نسبت به ترمیم این صدمات قدمهایی را برداریم.