به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد، شب گذشته اسدزاده شهردار میبد به اتفاق اعضای شورای شهر ازشعبانعلی دهقانی که دچار حادثه شده اند، عیادت کردند.

گفتنی است در این دیدارها اسدزاده ضمن عیادت، از زحمات شان تقدیر و برایشان آرزوی سلامتی کرد.