به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد، صبح امروز، نصب یک عدد شیر برداشت هیدرانت آتش نشانی در ابتدای جاده مزرعه کلانتر در دستور کار قرار گرفت.

محمود دهقانی مسئول آتش نشانی میبد هدف از نصب شیر هیدرانت در این منطقه را تسریع در آبگیری خودروهای آتش نشانی در مواقع حادثه در منطقه شهرک صنعتی، بخش های کشاورزی، دامداری و مسکونی عنوان کرد.

وی افزود: در صورت همکاری اداره آب و فاضلاب میبد، چندین شیر هیدارنت در برخی از قسمت های سطح شهر تا پایان امسال نصب خواهد کرد.