به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد، در جلسه ای که عصر دیروز در شورای اسلامی شهر میبد برگزار شد با اکثریت آرا سیدعلی نقیبی زاده به عنوان شانزدهمین شهردار میبد انتخاب شد.
لازم به ذکر است هر ۸ نفر حاضر در جلسه به وی رای مثبت دادند.
گفتنی است وی دارای مدرک کارشناس ارشد در رشته مدیریت دولتی می‌باشد که پیش از این نیز به عنوان شهردار میبد در این سمت فعالیت داشته و همچنین مدت زمانی در شهرستان‌های میبد و طبس به عنوان فرماندار انجام وظیفه نموده است.