به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد، شب گذشته به مناسبت سالروز ولادت دخت نبی اکرم(ص)،  حضرت زهرا(س)، جشنی با حضور اسدزاده شهردار، اعضای شورای شهر و پرسنل فضای سبز شهرداری در تالار حسینی برگزار شد.

این جشن با برنامه های متنوع و شاد همراه با شام و اهدای هدایا به بانوان پرسنل فضای سبز به پایان رسید.