به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد، علیرضا نقوی عصر امروز با حضور در ساختمان شورای اسلامی شهر میبد مناسبت ۹ اردیبهشت ماه، روز شوراها را به اعضای شورای اسلامی شهر میبد تبریک گفت و  با اهدای لوح سپاس از تلاش ها و زحمات آنان قدردانی نمود.