این مراسم به منظور تجلیل از تلاشها و دستاوردهای زنان در عرصههای مختلف کاری و اجتماعی به میزبانی شهرداری زارچ با حضور نصیری شهردار زارچ، بهارستانی شهردار میبد و فیاضی عضو شورای اسلامی شهر میبد برگزار گردید.
بازدید از اماکن تاریخی و گردشگری و نیز اجرای برنامههای مختلف فرهنگی جهت ایجاد فضایی صمیمی و شاداب از دیگر برنامههای گرامیداشت روز زن بود.