مجید بهارستانی شهردار، محمد جواد کارگر رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر میبد بمناسبت میلاد خجسته حضرت زینب (س) با حضور در بیمارستان امام جعفر صادق (ع) و اهدای گل و شیرینی به دکتر حسینی پور ریاست محترم بیمارستان ، مهدی اکبری مدیر پرتلاش و پرستاران زحمتکش بیمارستان ضمن تقدیر از زحمات آن عزیزان، روز پرستار را به آنان تبریک گفتند.