تقدیر از پرستاران بیمارستان امام جعفر صادق میبد - Meybod Municipality
Published 11/21/23
12 Views
تقدیر از پرستاران بیمارستان امام جعفر صادق میبد
مدیران شهری میبد با حضور در بیمارستان امام جعفر صادق (ع) روز پرستار را به مدافعان سلامت تبریک گفتند
مجید بهارستانی شهردار، محمد جواد کارگر رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر میبد بمناسبت میلاد خجسته حضرت زینب (س) با حضور در بیمارستان امام جعفر صادق (ع) و اهدای گل و شیرینی به دکتر حسینی پور ریاست محترم بیمارستان ، مهدی اکبری مدیر پرتلاش و پرستاران زحمتکش بیمارستان ضمن تقدیر از زحمات آن عزیزان، روز پرستار را به آنان تبریک گفتند.