به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد، سیدعلی نقیبی زاده شهردار میبد طی پیامی سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی تبریک گفت :

این پیام به شرح زیر می باشد :

در 26 مرداد سال 69، پس از رنج‌های فراوان، سرانجام طلایه‌داران سپاه عشق پای به خاک میهن اسلامی گذشتند، مردان صبوری که بلندترین قله‌های پایداری را فتح کردند تا دشمن به زانو درآید و به یُمن ورود این دلاورمردان سرافراز، دل‌ها غرق در شوق شد.

آزادگان سرافراز نماد مقاومت و ایثارگری ملت این هستند که در اوج مظلومیتی سفیران و مبلغان پیام استقامت و ظلم ستیزی ایران و ایرانی و فرزندان تربیت یافته در مکتب انقلاب اسلامی و ولایت فقیه بودند. آری! آنان از آزمون دشوار مصائب سربلند بیرون آمدند و خانواده‌های معززشان نیز رنج فراق را ایثارگونه بر دوش کشیدند تا در چنین روزی انتظار به سر رسید و صبح وصال دمید.

اینجانب این روز خجسته را به تمامی آزادگان ایران اسلامی تبریک عرض می نمایم و سلامتی و توفیق روز افزون شما آزادگان را از خداوند متعال مسئلت دارم.


سیدعلی نقیبی زاده میبدی

       شهردار میبد