به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد، علی دهقانی و سید ایمان علوی چهارشنبه شب طی بازدیدی از عملیات رفع آبگرفتگی معابر پل زیرگذر معلم، انجام اقدامات به موقع توسط تیم آتشنشانی و خدمات شهری شهرداری جهت رفع مشکلات عبور و مرور شهروندان را ستودند.
گفتنی است در برخی از معابر در هنگام بارندگی‌های شدید، با مشکل آبگرفتگی معابر مواجه می شوند که این مشکلات با حضور و تلاش نیروهای شهرداری رفع می گردد و تدابیری نیز برای کاهش مشکلات اندیشیده شده است.