به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد، محسن فلاح مسئول اجرائیات شهرداری در خصوص این طرح گفت: این طرح شامل گشت مشترک اماکن نیروی انتظامی، اداره صنعت، معدن و تجارت و اجرائیات شهرداری میبد می باشد که در روز های دوشنبه و چهارشنبه هر هفته با متخلفین صنفی که سد معبر کرده اند برخورد می شود.

وی در ادامه افزود: این طرح اولین بار روز چهارشنبه گذشته اجرا و با اصنافی که پیاده روها ومعابرعمومی را اشغال کرده اند و قبلاً طی چندین مرحله اخطار شفاهی و کتبی داده شده بود، برخورد شد.

فلاح در پایان گفت: پس از انجام کار جلسه ای با اعضای گشت مشترک به منظور ارائه گزارش و تشکر و قدردانی از این افراد در دفتر شهردار برگزار شد.