به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد، صبح امروز آقای اسدزاده شهردار میبد به همراه برخی از اعضای شورای اسلامی شهر با حضور در بیمارستان امام جعفرصادق(ع) و اهداء شاخه گل و شیرینی به پرستاران خدوم بیمارستان، از زحمات آنان تقدیر و تشکر نمودند.