از پرستاران بیمارستان امام جعفرصادق(ع) تقدیر شد - Meybod Municipality
Published 1/23/18
4379 Views
به مناسبت میلاد حضرت زینب و روز پرستار
از پرستاران بیمارستان امام جعفرصادق(ع) تقدیر شد
صبح امروز آقای اسدزاده شهردار میبد به همراه برخی از اعضای شورای اسلامی شهر با حضور در بیمارستان امام جعفرصادق(ع) و اهداء شاخه گل و شیرینی به پرستاران خدوم بیمارستان، از زحمات آنان تقدیر و تشکر نمودند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد، صبح امروز آقای اسدزاده شهردار میبد به همراه برخی از اعضای شورای اسلامی شهر با حضور در بیمارستان امام جعفرصادق(ع) و اهداء شاخه گل و شیرینی به پرستاران خدوم بیمارستان، از زحمات آنان تقدیر و تشکر نمودند.