به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد، باتوجه به ایجاد پارکینگ های خلیجی در مسیر خیابان امام خمینی(ره)، کاشت درخت در این مسیر در دستور کار قرار گرفت.

نقوی استفاده بهینه از منابع آبی در فضای سبز را یکی از اولویت های شهرداری عنوان کرد و افزود: با توجه به خشکسالی‌های پی درپی و کمبود آب، استفاده بهینه از منابع آبی به عنوان یکی از اولویت‌های شهرداری است و کاهش سطح چمن کاری در فضای سبز، بازسازی و بهسازی پارک‌ها و کاشت گیاهان مقاوم از دیگر اولویت‌های این شهرداری محسوب می‌شود.

در ادامه وی از کاشت بیش از 500 اصله درخت خبرداد و عنوان کرد: بیش از 300 اصله درخت نارون در خیابان امام خمینی(ره) و حدود 250 اصله درخت دیگر در خیابان های شهید میرباقری، طالقانی، شهید مبینی و پارک مهدیه کاشته شد.