پیام سرپرست شهرداری میبد به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) - Meybod Municipality
پیام سرپرست شهرداری میبد به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع)
نوبخت بابائیان، سرپرست شهرداری میبد در پیامی میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) و روز اکرام را به مردم شهر میبد تبریک گفت.
متن پیام به این شرح است :
امروز روز «وَ سجیّتکم الکَرَم» است. امروز روز « عادَتکُمُ الاِحْسان »است. امروزه در تقویم رسمی کشورمان سالروز تولد امام حسن مجتبی (ع) به عنوان روز اکرام نامگذاری شده تا مسلمانان و پیروان واقعی آن حضرت با الهام از مقتدای خود که الگویی از کرامت وبخشندگی بود، دست نیاز ایتام و نیازمندان را گرفته و در حد وسع و توان خود به کمک فقرا بشتابند.
آنان که عنان مرکب دل را به دست این خاندان سپرده اند، هماره به محرومان لبخند میزنند و بر چشمهای منتظرشان سفره میگسترانند.
احسان و نیکوکاری، از زیباترین صفات و پرشکوهترین جلوههای انسانیت است و این احسان، در اوج ظهور خود و در بالاترین درجه خود، به شکل ایثار ظاهر میشود.
اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، روز ایثار، روز احسان، روز پانزده رمضان، میلاد اختر تابناک امامت، حضرت امام حسن مجتبی(ع) را به همه شهروندان شریف میبد تبریک عرض می کنم.
نوبخت بابائیان
سرپرست شهرداری میبد