بسم‌الله الرحمن الرحیم
مِنَ الْمُؤمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا
خبر عروج دو تن از همشهریان عزیزم  که در سفر زیارتی حرم  امام  حسین (ع) به مناسبت اربعین آن امام شهید،در کشور عراق توسط تروریستها به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، دل همه هم وطنان را به درد آورد.
اینجانب نیزشهادت این عزیزان را به مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران مردم شهر میبد و خانوادهای ایشان تسلیت می‌گویم و برای آنان علو درجات و برای بازماندگانش اجر اُخروی و بردباری طلب می‌کنم.
محمد حسین هدائی
شهردار شهر میبد